Alla inlägg den 16 maj 2016

Av Marie Berglund - 16 maj 2016 10:44

Doften och smaken i munnen var motbjudande, det blev för mycket av det goda under grillkvällen.
Huvudvärkstabletter och kaffe var det enda jag kunde tänka på.
Kaffekokaren lät ovanligt högt denna morgonen och kaffet luktade starkt.
Jag öppnade fönstret sög in frisk luft i näsan underbart.
Grannen höll visst på att måla om huset märkte jag först nu, det kändes skönt att vara mera närvarande än jag kunnat vara på länge.

Jag kände mig mer normal för varje dag som gick små små steg åt rätt riktning.
När jag mår som bäst får jag massa idéer att göra om hemma, jag älskar second hand fantastiskt! Det finns ju hur mycket kul som helst,
Det var tacksamt att leva.

Jag slängde ett öga på griffeltavlan det var mycket fattas fattas, så blir till att åka och handla under dagen.
Maken kom ut lagom fräsch han också jag skrattade.
Godmorgon sa jag och log han blinkade tillbaka.

Vi pratade om gårdagen och kom även in lite på vad dom sagt i Lindköping, det kändes bra att nästan bestämt att vi skulle köra på igen efter mens nummer två.

Efter frukosten fixande vi klart hemma nu var vi klara för matinhandlingen.
Jag gillar citycros och maken maxi så blir troligtvis båda ställena.
Massa bilar på parkeringen suck! Jobbigt! Det är en av de tråkiga sakerna med varuhus alla bufflar sig fram.
Vi grabbade en scanner och så satte vi igång, frukt och grönt vidare till lotion, schampo och dylikt efter det kläder där bara måste man ju stanna till lite.
Leggings å ny bh och ett paket strumpor var, sen bara resten kvar.
Det gick ganska fort trots allt och vi nöjde oss med citycros denna gången.
På väg hem tankade vi och tog en to go kaffe och en muffins sämre kunde man ju ha det eller hur?

I kväll ska vi käka ost och kex till det spelar vi lite yatzy livskvalité tycker jag...






Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards