Alla inlägg under april 2018

Av Marie Berglund - 22 april 2018 21:20

Ett ständigt mörker följde oss de närmaste veckorna, jag ville ingenting det var som om jag inte existerade.
Vi pratade knappt med varandra det var mest en enorm tomhet ännu en gång, förtvivlan, hopplöshet och uppgivenhet.
Vi var dömda andades bara, tänkte inte...jag hatade min kropp varför ville den mig så jävla illa!!
Ärren på min kropp gjorde sig påminda av värk till och från som att jag en sekund kunde glömma..

Glömma att vi ännu en gång misslyckats.....

Av Marie Berglund - 21 april 2018 22:41

Natten gick och dagen efter framåt middagstid kände jag en bekant smärta på vänster äggstock, hjärtst stannade till för en stund jag försökte slå bort tanken att någonting skulle vara fel.

2 dagar senare ligger jag på akuten med knäna mot magen och tårarna strömmades ner från mina kinder, ett vaginalt ultraljud senare visade ett utomkvedshavandeskap, jag stirrade på skärmen medans läkaren pekade på en större böld som satt i äggledaren.
Tyvärr blir det operation i morgon för att ta bort embriot sa han, jag skrek rakt ut neej ni måste kunna flytta på det gör någonting.

Natten låg jag stirrandes upp i taket på kirurgen, en levande mardröm.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards