Alla inlägg den 10 juni 2016

Av Marie Berglund - 10 juni 2016 21:18

Magontet och irritationen påminde mig om att kolla min kalender, det stämde bra mot förra månaden äntligen skulle mensen komma, nu längtade vi som bara den för nu skulle vi köra på igen.
Igår var jag på Apoteket och hämtade ut vaggisarna köpte några extra gravtest så nu fanns allt hemma.
Jag lyssnade så ofta jag kom ihåg på min avslappningsskiva det kändes bra de flesta av gångerna, men ibland fastnade jag bara i massa negativa tankar.
Sånna tankar är som fästingar dom ätsar sig fast och suger musten ur mig, eller som att fasta i ett dike av lera ju mer man kämpar emot ju längre ner fastnar man.
Det är så svårt att bryta.

Igår blev jag så förbannad att hörlurarna flög över halva rummet, jag retade mig på den idioten som hade pratar in på skivan, efteråt kände jag mig så dum och tröstade mig med en påsa gott& blandat( tycker synd om mig själv).

Vissa dagar är bättre än andra helt enkelt!..

Idag har jag målat naglarna och pysslat om mina fötter gjort ansiktsmask och lagt gurka över ögonen, nu känner jag mig redo för sängen med en ny bok och samla krafter till det som skall komma...



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards